«Vi skal lytte til våre kunder hvis de er misfornøyd. Vi skal tro på dem, rette opp og lære av det. Vi vet at gjensidig tillit er et sterkt fundament som begge parter vinner på, og som vi begge kan bygge videre på.»


Dette er innholdet i vår Driftsgaranti

RESPONSTID. Ved eventuell feilmelding eller driftsstopp vil vi i henhold til vår Driftsgaranti, sette maskinen i stand innen avtalt tid. Reservedeler og arbeidskostnader inngår i avtalen, ingen uforutsette kostnader tilkommer.

Driftsgaranti service og kaffemaskiner, KaffepunktLEVERANSER. Du skal aldri gå tom for ingredienser. Vi leverer alltid innen 3 arbeidsdager. Mulighet til ekspressleveranse finnes også i vår Driftsgaranti.

KORREKTE MASKINER. Vi tar høyde for fleksible avtaler. Når det blir behov for endringer i forhold til kapasitet og funksjon, finner vi løsninger for det. Det gjelder også service- og leveringsintervaller. Se forøvrig vårt rikholdige utvalg av kaffemaskiner her.

DIN SIDE. Som kunde har du alltid tilgang via nettsiden vår til informasjon som vedrører ditt kundeforhold og Driftsgaranti. Du kan bestille ekstra service og ingredienser og ha full oversikt over ordrer- og fakturaer, leasing- og leveranseavtale samt annen relevant informasjon.

Vår Smaksgaranti.

Få mer informasjon eller uforpliktende tilbud

Ring oss på 32 69 90 99 eller send inn skjemaet.